Odwiedziło mnie już..

niedziela, 27 lipca 2014

Zombie Loan

Niedziela. Mój mały Kano gryzie moje włosy. Bez śniadania. W upalne lato. Witam Was na moim blogu! Polecajcie znajomym i obserwujcie najlepszego bloga o tematyce manga/anime!!
Jeśli chodzi o wstęp to by było na tyle, a teraz Zombie Loan!!

Na pierwszym planie A-kun i B-kun. Za nimi Kita Michiru. W tle Yuuta-kun i Bekko. Pod A kryje się Tachibana Shito a pod B Akatsuki Chika. Chika i Shito to zombie. Kita Michiru to najzwyklejsza w świecie dziewczyna, która posiada Oczy Shinigami. To przecież normalne! Przez pewien...wypadek rozpoczyna się przyjaźń Chiki i Shito z Michiru.
Anime ma naprawdę 11 odcinków, chociaż na niektórych stronach można zobaczyć liczbę odcinków 13. W żadnym razie nie jest to błąd. Oprócz głównej serii jest również Zombie Loan Specials. ZLS ma 2 odcinki. Jako że te 2 odcinki trwają tyle co zwykły odcinek i bardzo łączą się z główną serią pewne strony łączą Specials z głównym. Nie ukrywam że anime nieco odstaje od mangi. Nid ważne czy obejrzeć ze Specials czy bez anime wydaje się być bardzo niedokończone, co zostawia duży niedosyt...
Moja ocena: anime główne: 7
Moja ocena: Specials: 6

Brak komentarzy: