Odwiedziło mnie już..

sobota, 5 lipca 2014

Hellsing Ultimate

Oto nadeszła długo oczekiwana chwila...! Przedstawiam Hellsing Ultimate!!!! Wersja Ultimate moim zdaniem jest o wiele, wiele lepszym anime od podstawowego Hellsinga. Na początku jest oczywiście skrócenie podstawowego Hellsinga a potem rozpoczyna się rozpierducha jakiej świat nie widział prawdziwa akcja. Oczywiście główni bohaterowie, tzn. Alucard, Walter, Integral i Wiktoria są. Obowiązkowo dochodzą również nowi bohaterowie. Tak jak mówiłam, na początku następuje coś w rodzaju retrospekcji podstawy. W poprzednim poście dodałam obrazki z młodym Walterem. Pochodzą one min. z Hellsing Ultimate. W Ultimate jest również pokazana przeszłość Alucarda. Osobiście, współczuję Alucardowi. miał ch*jowe straszne dzieciństwo. Ale zobaczycie o co mi chodzi. A! Bardzo ważna rzecz, a mianowicie; Ultimate ma 10 odcinków. Mało, co?  Spokojnie! Jeden odcinek trwa około godziny! :D Tak, tu następuje problem. Moja pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy, gdy to oglądałam: "OMG! Skąd ja wezmę sobie 10 godzin?! Jeszcze jest rok szkolny i nauka! Co teraz?!". Tak pomyślałam. Ale udało mi się! W 2 dni przerobiłam Hellsing Ultimate. Myślałam, że zajmie mi to o wiele dłużej, ale jednak!!
Ok. podsumowując; Hellsing Ultimate jest lepszym odzwierciedleniem mangi. Jest więcej akcji, więcej krwi i ogółnie więcej wszystkiego. Kreska jest oczywiście nowocześniejsza. Moja opinia: 9/10 :)

A oto Oda do Hellsinga



 Kyaaaa!!! :3 Mały Alucard!!
 Hai, hai! On był wierzący. 


Brak komentarzy: