Odwiedziło mnie już..

sobota, 26 lipca 2014

Mekakucity Actors

Ohayo minna! Jak tam zdrówko? Na pewno lepiej niż moje ;) Ah nastała pora abym zaprezentowała Wam kolejne anime!! Oto Mekakucity Actors!!! A jeszcze jedna uwaga; gdybym się rozpędziła, mogę zacząć pisać zamiast o anime to o konkretnej postaci ;) A teraz na poważnie to biorę się za tą recenzje xD

Zastanawialiście się kiedyś jakby to było mieć "moc"? Za pomocą tej"mocy moglibyście wymazać swoją obecność z otoczenia lub wręcz przeciwnie przyciągnąć wzrok, zamrozić kogoś na kilka minut albo czytać komuś w myślach. To kilka z"mocy" bohaterów Mekakucity Actors. Główny bohater jest hikiNEET'em. Nazywa się Kisargi Shintaro. Jego życie toczyło się tak jak każde życie hikiNEET'a aż pewnego dnia dostał e-maila od tajemniczego nadawcy. Po otworzeniu e-maila w komputerze Shintaro zadomowiła się cybernetyczna dziewczyna Ene. To właśnie dzięki Ene Shintaro wyszedł pierwszy raz z domu od 2 lat...Wyszedł po klawiaturę i myszkę, ale nie udało mu się niczego kupić, za to wziął udział w...ataku terrorystycznym! I został zakładnikiem! Podczas bycia zakładnikiem poznał Kano i Seto. Dwóch członków Mekakushi-dan.

Spokojne życie Shintaro zostało zachwiane w chwili gdy jego klawiatura uległa zmuszeniu a on został zmuszony do wyjścia. Dalsze "spokojne życie" legło w gruzach gdy wpadł na przewodniczącą Mekakushi-dan Kido Tsubomi.

Anime jest godne sławy na tumblrze. Moją ulubioną postacią jest wspomniany Kano Shuuya <3
Nawet nazwałam mojego kotka na cześć Kano <3
Moja ocena: 10/10 :)

Brak komentarzy: