Odwiedziło mnie już..

piątek, 30 stycznia 2015

Big Hero 6

Hej! Chciałam tylko szybko powiadomić Was, że obejrzałam dzisiaj film (a właściwie animację) Big Hero 6! Zapewne większość Was orientuje się, o czym piszę. Dla osób nie wiedzących o co mi chodzi: krótki opis pod spodem. Uwaga! Możliwe spoilery!
Głównym bohaterem jest Hiro Hamada. Genialny chłopak w wieku 14 lat. Mieszka z starszym bratem i ciotką, bo ich rodzice nie żyją. Hiro (mój ulubieniec) podobnie jak brat konstruuje roboty. Poznajemy go w trakcie walki tychże robotów. Niestety (a może 'stety?) nakrywa go brat a potem policja i ciocia musi ich odbierać z posterunku. Oczywiście obydwoje dostają ochrzan. Mimo to brat Hiro, Tadashi chce zawieść brata na walki. Zanim jednak to nastąpi mieli wpaść na uniwersytet Tadashiego. Hiro na początku nie jest tym zachwycony, ale po wejściu zmienia zdanie. Chcę się tam dostać i robi wszystko byle by osiągnąć nowy cel. Wszystko dobrze idzie dobrze, aż Tadashi ginie :(  Jedynie co po sobie zostawił to czapka, którą zawsze nosił i robota to opieki zdrowotnej. Robot ten zwie się Baymax i zostaje nowym przyjacielem Hiro. W wyniku pewnych wydarzeń (o których musicie się sami dowiedzieć, przepraszam) Hiro i Baymax ścigają Człowieka w Masce. Czemu? Oh, mają ku temu powody. A właściwie nie "oni" tylko Hiro.
Czy Hiro i Baymax się zaprzyjaźnią? Co się kryje za śmiercią Tadashiego? Zapraszam do obejrzenia Big Hero 6!!
Jest to produkcja Walt'a Disney'a. Kreska jest genialna, soundtrack również. Właściwie zapraszam na mojego chomika, gdzie można pobrać cały oryginalny soundtrack z Big Hero 6.










Przeglądając te obrazki możecie bez problemu zgadnąć, kto jest moim ulubionym bohaterem, Tak! Chodzi mi tu o głównego bohatera, Hiro! W pewnym sensie jestem nawet z  tego dumna! Powodem mojej dumy jest fakt, że większość osób, na pytanie "Kto jest Twoją ulubioną postacią w Big Hero 6?" odpowiada TADASHI! 
To by było na tyle na dzisiaj :) Pozdrawiam i dziękuję, ze czytacie mojego bloga :D 

Brak komentarzy: