Odwiedziło mnie już..

niedziela, 11 stycznia 2015

2 SEZON TOKYO GHOUL!!

Ziomeczki moje! Jestem świeżo po 1 odcinku 2 sezonu Tokyo Ghoul zatytułowanego "Tokyo Ghoul √A". Nie jestem w 100% pewna, czy wasze sprzęty, na których czytacie ten post są w stanie odczytać znaczek przed "A", więc w razie czego to nie jest żaden znak zapytania czy coś innego tylko symbol pierwiastka. 
Więc tak... Akcja 1 odcinka rozpoczyna się w miejscu, gdzie 12 odcinek 1 serii się skończył. Dla przypomnienia napiszę, że chodzi mi o wydarzenia z walki z Aogiri. Touka walczy z swoim bratem-Ayato, Shinohara i Iwao walczą z zanaskowanym, piekielnie silnym ghoulem. Czy wyjdą z tej wali cało? Czy chociaż ją przeżyją tracąc 1 czy więcej kończyn? Czy Touka umrze podczas wali z młodszym bratem? Uzyskacie odpowiedzi na te i inne nurtujące Was pytania poprzez obejrzenie nowego odcinka! 
Jeśli chodzi o dane typowo techniczne to podaję linki do odcinka online po polsku i angielsku:



Trailer również się należy, ale moim zdaniem jest no... nie warty złamanego grosza? Do kitu? Nie wiem, jakich mam określeń użyć, żebyście wiedzieli, że nie przypadł mi do gutsu, jeśli chodzi o trailery. 


To by było na tyle. 










Brak komentarzy: