Odwiedziło mnie już..

czwartek, 11 grudnia 2014

Mój wielki powrót!!

Aaah! Nareszcie mam internet! Tak, moi drodzy! Byłam pozbawiona internetu na całe 2 tygodnie! Czy to nie straszne? Przez 2 tygodnie nie mogłam oglądać anime, czytać mang online ani grać w osu!!  Jak dla mnie to było piekło na ziemi. No ale już jest ok :) Muszę jednak powiedzieć (nie jestem pewna czy to już mówiłam), że Barakamon, Haikyuu i inne anime, o których pisałam, że jeszcze nie są przetłumaczone na j.polski są już gotowe! Muszę przyznać, że nieco spóźniłam się z tą informacją, ale ważne, że w ogóle przekazałam to. No to może trochę obrazków?

2 komentarze:

DikaFern pisze...

Z jakich anime/mang są te obrazki ?

Niki pisze...

Te obrazki to fanarty. Nie są z żadnych anime ani mang. Tylko gif pochodzi z piosenki "Lost One's Weeping".