Odwiedziło mnie już..

niedziela, 29 listopada 2015

Prison School. Cenzura ważna rzecz!

Witam po przerwie! Dzisiejszym tematem będzie anime niedawno przeze mnie zakończone, Prison School. Skończyłam je oglądać chwilę temu x) Anime opowiada o pewnej żeńskiej szkole, która nagle stała się szkołą, gdzie również panowie mogą uczęszczać, czyli zwykłym ogólniakiem. Do owej szkoły, w nowym roku szkolnym dołączyło...uwaga...aż 5 chłopaków! No i teraz pewnie część z wam pomyślała "aww~ jacy oni odważni~ sami wśród tylu dziewczyn~" a druga część pomyślała "obrzydliwe~ pewnie to jacyś zboczeńcy, co chcą tylko podglądać~". No i ta druga część ma rację. No to teraz wyjaśnię, skąd w tytule anime mowa o więzieniu. Otóż nasi chłopcy zostają skazani na odsiadywanie wyroku w więzieniu, które zostało wybudowane na środku placu szkoły. Andou Reiji, Fujino Kiyoshi, Morokuzu Takehito, Nezu Jouji i Wakamoto Shingo zostają osadzeni w więzieniu, którego pilnuje Tajna Rada Uczniowska. Na jej czele stoi córka dyrcia Kurihara Mari ze swoimi wiernymi towarzyszkami, które nazywają się Midorikawa Hana i Shiraki Meiko. Chociaż prościej będzie je nazywać po prostu Przewodnicząca, Wiceprzewodnicząca i Hana. Tak też są w sumie nazywane przez chłopców. No i co się dzieje w więzieniu? Tego zdradzić nie mogę. W każdym razie, odnosząc się do nazwy posta (ta część o cenzurze) to jestem wdzięczna za cenzurę w tym anime. Naprawdę. Chociaż ostatni odcinek... Nie mówię, że to złe anime. Jest duża dawka ecchi no ale jak chwilę temu napisałam, dzięki cenzurze nie ma tragedii. Ale teraz część widowni, która lubi ecchi  mówi "ale ja lubię ecchi~ nie chcę cenzury~" OK. Ludzie, serio spoko. Wychodzi również wersja bez cenzury z polskimi napisami. Co prawda, nie mam zamiaru tego oglądać (chodzi mi o uncensored), ale jeśli ktoś chce to polecam. Bo ogólnie pomysł na anime całkiem ciekawy, moim zdaniem. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz... Kto jest straszniejszy? Hana czy Wiceprzewodnicząca? Obejrzyj-zrozumiesz, o co mi chodzi.
Na koniec muszę powiedzieć, że nie wystawiłam konkretnej oceny temu anime. Powody powyżej~
No to pora iść spać! Ale o czym napisać następnie? Może macie jakieś pomysły? Anime, które warto obejrzeć? Czekam na pomysły w komentarzach lub na poczcie nikileean@gmail.com ;)
Do następnego~

Brak komentarzy: