Odwiedziło mnie już..

piątek, 17 lipca 2015

Geez...

No to witam serdecznie :) 
Wow, ale długo (chyba) mnie tu nie było...! Czemu? O ja... Jest tyle powodów mojej nieobecności... Na przykład wybór nowej szkoły (a co za tym idzie-zawożenie papierów), a przy okazji miałam nieźle zepsuty komputer... 
No dużo, dużo tego. 
Ale teraz już jestem! No i mamy wakacje! 
Myślę, że jeśli nic nieprzewidzianego się nie wydarzy to będę w miarę regularnie dodawać posty :)

To może na początek mała sesyjka z L? ;)

Tags: Anime, TAKOROH, DEATH NOTE, Mello, Near, L Lawliet, Watari

Tags: Anime, Pixiv Id 3990393, DEATH NOTE, L Lawliet



Tags: Anime, Pixiv Id 3973112, DEATH NOTE, L Lawliet, Finger On Cheek, Patch On The Nose, Bandaid









Haha :D To zaledwie tyci skrawek mojej kolekcji ;3 
Ech, na chwilę obecną to tyle :) Ha! Mam natchnienie i być może w końcu coś narysuję ;3 
Do zobaczyska niedługo!

Brak komentarzy: