Odwiedziło mnie już..

piątek, 27 czerwca 2014

Vacation!!!

Hejka: :) Ja tam wsze świadectwa? Moje do d*py D:  No, ale co tam! Wakacje są!! W końcu!! Macie jakieś plany? Wyjazdy? Morze? Góry? Gdzieś za granicę? W domu? xD Ja będę w domu xD Leżing w domu przed kompem oglądając anime i czytając mangi xD No, może jeszcze poczytam Otaku, Arigato albo Kyaaa! ? Zobaczymy :)
Jeśli nad morze to z Naruto i Sasuke a Sakurę można gdzieś zostawić xD

Z Rinem, Shurą, Shemi, Shimą i Yukio na "jachcie" zawsze spoko xD

Lub jak w moim przypadku zarywanie nocek ;D
W przypadku hikikomori wręcz polecam opcję nr 3...Ale wiecie..nie zapuśćcie się jak żule...Bo smutno mi będzie :'(
No już kończę, bo zapewne odcinek wam się ładuje :) Ja lecę myć samochód mamy, ale potem wbijam Bleach'a ;D
Narcia! Przyjemnych wakacji i do następnego postu! ^_^

Brak komentarzy: