Odwiedziło mnie już..

sobota, 28 marca 2015

Urodziny #1

Na początku przepraszam, że piszę o takiej godzinie, a nie wcześniej! Byłam od rana w Gdańsku i niedawno wróciłam, więc nie mogłam nic napisać...
A teraz główny temat: dzisiaj są urodziny Seto Kousuke z anime Mekaku City Actors oraz Sakury Haruno!


Kochany Seto! Życzę Ci wszystkiego najlepszego, więcej odwagi i wytrwałości w dążeniu do zrealizowania marzeń!

Sakuro! Mam nadzieję, że wylądujesz w piekle :)

Oto moje życzenia dla dzisiejszych jubilatów :) Zapraszam do składania swoich życzeń pod tym postem :3

Następnie życzenia już 30.03!

Tags: Kagerou Project, Seto Kousuke, Kohaya06

Tags: Anime, Towa (Pixiv1633815), NARUTO, Haruno Sakura, Birthday, 600x800 Wallpaper, Numbers

2 komentarze:

Jibril ♥ pisze...

Super. Najlepszego! <3
PLISS, ZRÓB COŚ Z TYMI KOMENTARZAMI,BO NIE MAM JAK PISAĆ!!!

Jibril ♥ pisze...

CCOOO???!?!! CO Z MOIM KOMENTARZEM!? ;_;
Notka super. :* Sto laaat!

Pozdrawiam i do, cholery, zrób coś z tymi komentarzami! Pisać się nie da. ;c