Odwiedziło mnie już..

piątek, 3 października 2014

Zakończone*emitowane

Cześć wszystkim! Kilka postów temu pisałam Wam o anime emitowanych. Otóż większość z nich zakończyła się w Japonii, a w Polsce jeszcze brakuje kilku tłumaczeń... No to może wymienię tylko te zakończone w Polsce? Tak, tak chyba będzie lepiej... Z góry mówię, znaczy piszę, no ale wiecie o co mi chodzi, nie? No, więc te tytuły, które wymienię niekoniecznie muszą być zawarte w poście o emitowanych.
Nr 1(jaki przychodzi mi do głowy) to Zankyou no Terror. Jest 11 odcinków, wszystkie dostępne PO POLSKU na animezone. Co prawda, zakończenie jest baaardzo smutne, ale całokształt genialny, więc 10/10 :)
Nr 2 to Tokyo Ghoul. Jest 12 odcinków również wszystko po polsku na animezone. Czytam mangę i oglądałam anime. Anime jest jakby niedokończone+plotki o 2 sezonie=raczej będzie 2 seria. Mimo 'niedokończenia' wystawiłam ocenę 10/10, bo jakby nie patrzeć oprawa muzyczna, kreska były supcio.
Nr 3 to Love Stage! Odcinków ma 10, po polsku, animezone. Do kreski przez cały czas nie mogłam się przyzwyczaić i w sumie teraz też nie mogę. No ale zgodność z mangą zaskoczyła mnie (pozytywnie). Moja ocena to 6/10.
Nr 4 to Free! Eternal Summer. Odcinków ma 13. Ogólnie nie czuję jakiegoś przywiązania do tego anime. Jest jakieś 'puste'? A ostatni odcinek zagmatwany. Moja ocena: 6/10.
To by było na tyle z zakończonych-przetłumaczonych. Barakamon skończył się, ale tłumaczenia są do 8/12 odc, podobnie DRAMAtical murder 10/12 odc i Haikyuu! 22/25 odc. Polecam sprawdzać tłumaczenia na stronie animezone :)
No to tylko tyle chciałam przekazać :)

Brak komentarzy: