Odwiedziło mnie już..

wtorek, 12 sierpnia 2014

Emitowane część I

Hejo wszystkim!! Widzieliście już nowy odcinek Naruto Shippuuden? Genialny co nie?! A przy poprzednim odcinku płakałam aż 3 razy pod rząd!! Masakra jakaś normalnie... Ale wracając to...WRÓCIŁAM DO BCN!! Już nie ma mnie w Gdańsku xD A teraz już przechodzę do tematu głównego, a mianowicie serii anime lub mang, które są emitowane, ale robią na mnie o tyle dobre wrażenie, że piszę o nich :)
Ok zgodnie z moim MAL'em alfabetycznie:
-DRAMAtical Murder
-Haikyuu!!
-Naruto Shippuuden
-Tokyo Ghoul
-Zankyou no Terror
Oto kluczowa piątka anime godnych polecenia (tych, które obecnie oglądam). Więc, tak...
Pozycja nr 1 to DRAMAtical Murder. Anime powstaje z mangi, mówicie. Manga to podstawa, mówicie. Jesteście w błędzie! Anime nie musi powstać z mangi! Może powstać z gry, piosenek lub tak po prostu. DMMD powstało z gry...yaoi?! <THE HELL WHAT?!> Mniej więcej taka była moja reakcja, gdy to przeczytałam. Co prawda anime ma jakieś 6 odcinków jak na razie i chyba dopiero w 3 (?!?!) był pierwszy (TYLKO 1?!) pocałunek.... Lamersko, nie? W każdym razie "YAOI" i "GRA". Te dwa słowa przyciągnęły moją uwagę no i w efekcie postanowiłam pobrać tą gierkę xD Co prawda jeszcze jej nie zainstalowałam (eh, teraz to z mojej strony lamersko :/ ) ehehe...
No to teraz nr 2! E,... Haikyuu!! !  Anime ma jakieś 19/25 odc :) Manga powstaje od dobrych 2 lat :) W każdym razie głównym bohaterem, NIE! WRÓĆ! Bohaterami! Są Hinata Shouyou i Kageyama Tobio. Poznajemy ich w gimnazjum na meczu siatkówki. Są oczywiście przeciwnikami. Drużyna Hinaty przegrywa. Czas płynie a nasi bohaterowie spotykają się ponownie w liceum Karasuno. Po jakimś czasie z pomocą senpai'ów zostają sojusznikami. Tymi to senpai'ami są Sugawara Koushi (mój ulubiony bohater <3 ), Tanaka Ryunnosuke oraz Sawamura Daichi. Potem jeszcze mamy Tsukishime Kei'a, Yamaguchi'ego Tadashi, Nishinoye Yuu (też gościa uwielbiam xD) i Azumane Asahi'ego. Oprócz nich jest jeszcze menagerka klubu siatkwówki, trener, przeciwnicy, którzy są (jak na postacie drugoplanowe) bardzo dopracowani i mają ogólnie wszystko rozbudowane. Nie jest tak jak w Kuroko no Basket. Mimo tego, jestem w 87% pewna, że HQ powstawało w oparciu o KnB... Wielu ludzi nie zgadza się z tym stwierdzeniem, ale mniejsza o to. Wierzę w parting Hinata x Kageyama i Nishinoya x Asahi. Ale tylko i wyłącznie te dwa. I tu znowu sprzeczam się z innymi... Są mangacy-amatorowie, którzy robią jeszcze parting typu Sugawara x Daichi lub Sugawara x Kageyama. Oczywiście to absurd! Suga-chan jest singlem! Eh, ależ się rozpisałam...
Pozycja nr 3 to Naruto Shippuuden. Wiecie o co biega prawda? No to super, że nie muszę się rozpisywać. W dużym skrócie; Sasuke zabił Orochimaru i Itachi'ego, Naruto opanował Kuramę i dołączył do wojny, Marada został ożywiony i z Obito zrobili niezłą rozpierduchę, a w między czasie Sasuke z pomocą Orochimaru ożywił czwórkę hokage i w odcinku niedawno ukazanym postanowił, że dołączy do wojny. Orochimaru i hokage również dołączają.  To jak na razie w dużym skrócie. Jak pisałam na początku płakałam bardzo często przy oglądaniu Naruto Shippuuden. Tak, skroro JA płakałam przy jakimś anime, to naprawdę szacun dla pana Mashashi'ego Kishimoto. AVE CI!!
Raaany..! Poważnie bardzo się rozpisałam... A cały czas przy pisaniu słucham piosenek z KagePro ;) A tu już po 2 p.m ;) Jak na razie koniec. Dużo później lub nawet jutro napiszę coś na temat pozostałych anime :) Obiecuję :) Na chwilę obecną musicie zadowolić się moimi potwornymi opisami (Boże i wy to czytacie?! Jesteście najlepsi!!) i małą ilością obrazków z tych anime :) Ah jestem Wam niezmiernie wdzięczna za czytanie mojego bloga! DZIĘKUJĘ WAM!





Pierwsza partia z DRAMAtical Murder! Teraz czas na Haikyuu!!































Wyszło więcej niż się spodziewałam... No to tylko kilka z Naruto Shippuuden ^_^





Wybaczcie mi tego Obito na koniec, ale jakoś tak wyszło xD 
Do następnego! ^_^


Brak komentarzy: