Odwiedziło mnie już..

niedziela, 20 października 2013

Zdanie domowe z muzyki

Ohayo minna! W ubiegłym tygodniu pani od muzyki powiedziała ,, jako zadanie domowe przepszcie do zeszytu tekst piosenki miłości." No i dobra. Z początku nie miałam kompletnego pojęcia co przepisać. Próbowałam przypomnieć sobie jakąkolwiek piosenkę o miłości po japońsku lub koreańsku, bo innych nie znam (gustuję głównie w japońskich i koreańskich piosenkach, no od czasu do czasu coś po angielsku, a jeszcze nie słucham nic o miłości) tako więc mialam nie mały problem. Muzykę miałam we wtorek i d tego czasu myślałam nad tą nieszczęsną piosenką, która miała się pojawić w moim zeszycie. Dopiero dziś o 19:00 przypomiałam sobie piosenkę Judy Crystal ,,Nori Nori Nori". Jest ona po angielsku, więc o tłumaczenie niemuszę się już martwić. ,,Więc postanowione!"-powiedziałam sobie. Gdzie tam! Pisania niewyobrażalnie dużo!
A przy okazji nowy rysunek:

Brak komentarzy: