Odwiedziło mnie już..

sobota, 4 maja 2013

P-O-R-A-D-N-I-K

Witajcie!! Właśnie myślę jakie by tu anime wam polecić...Hm...Może  dziś zammiast polecać coś powiem jak bezpiecznie oglądać anime? Taak, lepiej tak.
Otóż, aby bezpiecznie obejżeć jakieś anime nalerzy:
-po pierwsze, (jeśli ogląda się na telewizorze) siedzieć w doległości mniej więcej 30-40cm od telewizora, jeśli natomiast oglądacie za pośrednictwem internetu>shindena, w sumie tak samo, z tą różnicą że 5-10-15 cm,
-po drugie, pokój musi  być odpowiednio oświetlony!!
-po trzecie, aby szyja czy inne różności nie zdrętwiały i potem bolały, najlepiej wziąść poduszkę pod głowę,
-po czwarte, nie można oglądać anime nonstop po nocach!! Dlaczego? Ha! Owszem, zgodzę się iż jest to opłacalne, ale pomyślcie, raz:będziecie nie wyspani, dwa:jeśli rodzice się skapną dostaniecie ochrzan i pewnie szlaban, trzy:jeśli oglądacie do późna w nocy(czyli powiedzmy do 3 lub 4) w tygodniu, kiedy chodzi się do szkoły, istnieje duże prawdopodobieństwo, że będzie można się spóźnić na lekcje, jeżeli natomist oglądamy w piątek i sobotę to najlepiej już do 1:00. Osobiście raz zdarzyło mi się że straciłam rachubę czasu   i nad anime siedziałam od 15 po południu do 4:10 w nocy. Było to podczas wolnego tygodnia w mojej szkole,chociaż byłam naprawdę nie wyspana. Tak więc jestem żywym przykładem na to, że się to odbije na naszym zdrowiu.
Odnośnie siedzienia w odpowiedniej odległości; jeśli nie będziecie się tego trzymać popsujecie sobie wzrok i  nie będziecie mogli zbyt oglądać anime i czytać mang ;)
Mam nadzieję, że ten krótki poradnik przyda wam się na coś :)
Oyasumi! (jap.dobranoc)

Brak komentarzy: